Facilitair Medewerker Amsterdam en Zaandam (28 - 32 uur per week)
- Op locatie
- Verschillende steden, Noord-Holland, Nederland
- € 2.805 - € 4.012 per maand
- DOCK Amsterdam
Functieomschrijving
DOCK zoekt : Interne/externe vacature
Facilitair Medewerker
Amsterdam en Zaandam (28 - 32 uur per week)
Ben jij facilitair sterk, communicatief vaardig en krijg je energie van een ondersteunde rol? Heb jij affiniteit met facilitaire huisvestingszaken en ben je daadkrachtig en proactief? Lees snel verder!
Over DOCK
DOCK is een kleurrijke welzijnsorganisatie actief in Rotterdam, Amsterdam, Zaanstad, Utrecht en Schiedam. We zijn actief op het gebied van jeugdwerk, jongerenwerk, maatschappelijke participatie, maatschappelijk werk en ouderenwerk. Dat doen we door de inzet van professionals in de wijk, samen met vrijwilligers, partners en betrokken bewoners. Samen organiseren we activiteiten die het leven leuker, gemakkelijker en mooier maken. Van o.a. hulptrajecten, beweegactiviteiten, taalaanbod tot cursussen en trainingen. We werken op straat, in Huizen van de Wijk en op andere plekken waar mensen samen komen.
DOCK werkt met zelforganiserende teams waarbij de kracht van de professionals het uitgangspunt vormt. Onze innovatieve aanpak verbindt strategie met uitvoering en vergroot de handelingssnelheid van de teams precies daar waar het nodig is: op straat en in de wijk. Onze professionals geloven in de kracht van bewoners en stimuleren hen om zelf de regie te nemen. Zo bouwen we samen aan zelfstandige communities in de wijk.
Hoe ziet de functie en opdracht er verder uit?
De facilitair medewerker is onderdeel van het Team Facilitair DOCK (Amsterdam, Zaandam en Rotterdam).
Team Facilitair DOCK is verantwoordelijk voor alle facilitair gerelateerde zaken en huisvesting van de panden (ca. 60 panden).
Wat ga je doen?
- Verwerken en oppakken van facilitaire meldingen in het systeem.
- Zorgdragen voor up-to-date houden van brandweerlogboeken van alle locaties.
- Zorgdragen voor het organiseren van BHV-trainingen en ontruimingsoefeningen.
- Zorgdragen voor het op orde houden van de brandveiligheid van onze panden en zet indien nodig acties uit.
- Je voert voorkomende administratieve werkzaamheden binnen Team Facilitair uit.
Wie zoeken wij?
De ideale kandidaat is een stevige, enthousiaste persoonlijkheid met ervaring in een vergelijkbare functie.
De functie van Facilitair Medewerker is een uitvoerende functie binnen Team Facilitair DOCK.
Wat vragen wij?
- MBO werk- en denkniveau met daarbij een relevant diploma en werkervaring;
- Bij voorkeur een facilitaire opleiding en/of werkervaring in een soortgelijke functie;
- Kennis van administratieve processen is een pré;
- Technisch en zakelijk inzicht;
- Kennis van richtlijnen ten aanzien van veiligheid en hygiëne;
- Kennis van bedrijfshulpverlening en EHBO;
- Correct gedrag in persoonlijke contracten;
- Flexibele werktijden.
- Een actuele Verklaring Omtrent het Gedrag is een vereiste voor deze functie.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende functie in een dynamische, veranderende organisatie en omgeving;
- Afhankelijk van relevante werkervaring salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 6 (min. € 2805,- tot max. € 4012,-);
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het Individueel Keuzebudget, Loopbaanbudget, korting op je zorgverzekering, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn;
- Alle ruimte om jezelf als professional te ontwikkelen binnen onze lerende organisatie;
- Een aanstelling voor 28 -32 uur per week.
Overtuigd? Solliciteer!
Solliciteer via de sollicitatiebutton. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes en een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek. Je ontvangt zo spoedig mogelijk na de sluitingsdatum een terugkoppeling op jouw sollicitatie.
Vragen?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jeroen Blok (jblok@dock.nl). Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met recruiter Joyce Bussu via recruitment@dock.nl
Vereisten
Wat vragen wij?
- MBO werk- en denkniveau met daarbij een relevant diploma en werkervaring;
- Bij voorkeur een facilitaire opleiding en/of werkervaring in een soortgelijke functie;
- Kennis van administratieve processen is een pré;
- Technisch en zakelijk inzicht;
- Kennis van richtlijnen ten aanzien van veiligheid en hygiëne;
- Kennis van bedrijfshulpverlening en EHBO;
- Correct gedrag in persoonlijke contracten;
- Flexibele werktijden.
- Een actuele Verklaring Omtrent het Gedrag is een vereiste voor deze functie.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!