Overslaan naar content

Facilitair Beheerder Amsterdam

  • Op locatie
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • € 2.611 - € 3.951 per maand
  • DOCK Amsterdam

Functieomschrijving

Ben jij communicatief vaardig, facilitair sterk en krijg je energie van een ondersteunende rol? Ben jij een vrolijke, proactieve persoonlijkheid die het visitekaartje wil zijn van een Huis van de Buurt? Lees dan snel verder!

Wij zoeken zsm voor 32 uur per week een Facilitair Beheerder (Vliegende Keep) ter ondersteuning van het beheer van de drie Huizen van de Buurt in Amsterdam Centrum.

Over DOCK

DOCK is een sociaal werkorganisatie die al bijna dertig jaar impact maakt in grootstedelijke gebieden. Met diepgewortelde kennis, ervaring en innovatie verbinden wij mensen, organisaties en ideeën om gemeenschappen te versterken en maatschappelijke uitdagingen te beantwoorden. Onze kracht ligt bij de vakmensen die dagelijks in de wijken het verschil maken – betrokken professionals die met expertise, toewijding en een open blik bouwen aan sociale samenhang en kansen voor iedereen. In een tijd van groeiende tegenstellingen en sociale druk vertalen we lokale inzichten naar vernieuwende, effectieve oplossingen voor het sociaal domein. DOCK is behalve een uitvoerder ook een pionier, die beleid en praktijk verbindt met een aanpak die verder gaat dan de dag van morgen. Samen bouwen we aan een samenleving waarin iedereen de kans krijgt om mee te doen, bij te dragen en zich thuis te voelen. Nu en in de toekomst.

De beheerders in Amsterdam faciliteren onze Huizen van de Buurt als centrale ontmoetingsplek in de wijk. Zij richten het gebruik van deze Huizen van de Buurt zo in dat de samenwerking tussen bezoekers, netwerkpartners en beroepskrachten vlot verloopt en inwoners en gebruikers zich welkom voelen. Als beheerder werk je nauw samen met de facilitair manager, andere DOCK-professionals, stagiairs en vrijwilligers.

Wat ga je doen?

Als Facilitair Beheerder (Vliegende Keep) ben je breed inzetbaar in de drie Huizen van de Buurt in Amsterdam Centrum en spring je bij waar nodig. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen en fungeert als aanspreekpunt bij afwezigheid van vaste beheerders.

Taken en verantwoordelijkheden

· Openstelling van het pand;

· Gebruiksklaar zetten van de ruimtes n.a.v. activiteiten in het pand, na activiteit terugzetten in standaard zaalopstelling;

· Eerste contactpersoon voor leveranciers/Klanten/openstelling;

· Bijhouden voorraad en bestellingen plaatsen in overleg met hoofdbeheerder;

· Wekelijks overleg met hoofdbeheerder;

· Onderhoud gebouw, onderhoud welke hij niet kan doen melden bij hoofbeheerder zodat deze dit kan uitzetten bij team Facilitair;

· Licht schoonmaakwerk;

· Licht administratief werk;

· Ondersteunen van beheer/barvrijwilligers

· Avonddiensten maken onderdeel uit van deze functie, je bent bereid om volgens rooster avonddiensten te draaien.

Wat vragen wij?

· MBO werk- en denkniveau met daarbij een relevant diploma;

· Bij voorkeur een facilitaire opleiding of werkervaring in een soortgelijke functie;

· Kennis van administratieve processen is een pré;

· Technisch en zakelijk inzicht;

· Kennis van richtlijnen ten aanzien van veiligheid en hygiëne;

· Kennis van bedrijfshulpverlening en EHBO, of bereid zijn dit te halen;

· Correct gedrag in persoonlijke contacten;

· Flexibele werktijden (ook in avonden);

· Een actuele Verklaring Omtrent het Gedrag is een vereiste voor deze functie.

Wat bieden wij?

· Een uitdagende functie in een dynamische, veranderende organisatie en omgeving;

· Afhankelijk van relevante werkervaring salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 5 (min. €2611,00 tot max €3951,00) o.b.v. 36 uur per week.

· Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het Individueel Keuzebudget, Loopbaanbudget, korting op je zorgverzekering, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn;

· Alle ruimte om jezelf als professional te ontwikkelen binnen onze lerende organisatie;

· Een aanstelling voor 32 uur per week.

· Een tijdelijk dienstverband van 6 maanden met de intentie tot verlenging.

Overtuigd? Solliciteer!

Solliciteer z.s.m. via de sollicitatiebutton. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes en een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek. Je ontvangt zo spoedig mogelijk na de sluitingsdatum een terugkoppeling op jouw sollicitatie.

Vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jeroen Blok (jblok@dock.nl). Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met via recruitment@dock.nl

of

Apply with Indeed onbeschikbaar