Skip to content

Supportmedewerker Data & Impact

RemoteNederland, Zuid-Holland, Verschillende stedenDOCK Service

Functieomschrijving

DOCK zoekt Supportmedewerker Data & Impact (20 uur p/w) 

Ben jij klantgericht en heb jij een dienstverlenende insteling? En wil jij onze professionals ondersteunen met het registreren van data? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Klinkt goed! Hoe ziet de functie er verder uit?

Als supportmedewerker binnen het team Data & Impact ondersteun jij collega’s binnen en buiten het team met registratie en de verwerking van data. Je verricht diverse ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van het cliëntregistratiesysteem. Je bent het eerste aanspreekpunt van registratievragen. Ook beheer je gebruikersaccounts en help je bij de inrichting van het registratiesysteem. Dit alles doe je in nauwe afstemming met de functioneel applicatiebeheerder. Naast het ondersteunen van de functioneel applicatiebeheerder zul je de adviseurs en analisten van team Data & Impact ondersteunen bij het verwerken en inzichtelijk maken van data uit het registratiesysteem. Denk bijvoorbeeld aan de opmaak van dashboards, het uitdraaien van rapportages uit het registratiesysteem, en het opstellen en uitzetten van vragenlijsten. Kortom, een veelzijdige functie waarbij je in de breedste zin van het woord collega’s ondersteunt bij data!

Doel van de functie 

Dankzij jouw ondersteuning kunnen collega’s snel en makkelijk gebruik maken van het CRM-systeem van DOCK (Central Station), waardoor registratie en monitoring conform de prestatie-eisen van de opdrachten wordt uitgevoerd en teams hun registratie kunnen gebruiken om te leren en te ontwikkelen.

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt de (helpdesk)vragen rondom registratie en rapportages, via een centrale mailbox of telefoon, of verwijst waar nodig door naar een collega;
  • Je ondersteunt de functioneel applicatiebeheerder bij het inrichten, beheren en doorontwikkelen van het CRM-systeem;
  • Je ondersteunt adviseurs en analisten bij het verwerken en inzichtelijk maken van data;
  • Je helpt mee met de verwerking van de data uit het CRM-systeem, zodat dit gebruikt kan worden door de collega’s uit het primaire proces;
  • Je verzorgt de voorbereidingen van vergaderingen (zaalreserveringen, agenda opstellen, uitnodigingen derden), notuleren en versturen van actiepunten/taken nav vergaderingen.
  • Je draagt bij aan de deskundigheidsbevordering van de registratiespecialisten;
  • Je draagt bij aan het verbeteren van processen en procedures rondom de registratie;
  • Je verzorgt de voorbereidingen van vergaderingen (zaalreserveringen, agenda opstellen, uitnodigingen derden), notuleren en versturen van actiepunten/taken nav vergaderingen.
  • Je denkt en helpt mee in de aansluiting met andere afdelingen binnen het Servicebureau (waarvan team Data & Impact één van de acht teams is).

Vereisten

Organisatorische positie

Je bent onderdeel van team Data & Impact, bestaande uit data-adviseurs, data-analisten en een functioneel applicatiebeheerder. Het team is zelforganiserend, waardoor je werkzaamheden voornamelijk in afstemming met je naaste collega’s zullen plaatsvinden. 


Wat vragen wij?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent klantgericht en hebt een dienstverlenende instelling;
  • Je hebt ervaring en/of affiniteit met registratie en systemen;
  • Je werkt ordelijk en planmatig;
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Je kunt uitstekend met Excel overweg;
  • Voorkeur dat je maandag op kantoor komt werken i.v.m. overleggen team.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, afwisselende functie in een dynamische omgeving met leuke collega’s;
  • Een functie voor 20 uur per week bij een betekenisvolle organisatie;
  • Afhankelijk van relevante diploma’s en werkervaring een passend salaris conform CAO Sociaal Werk, schaal 6 (min. € 2.375,- en max. € 3.399, -) bij een fulltime dienstverband;
  • DOCK biedt een individueel keuzebudget van 21% bovenop het bruto jaarsalaris ter compensatie van vakantiegeld, 13e maand en bovenwettelijke vakantiedagen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals korting op je zorgverzekering, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn, flexibele werktijden en een mobiele telefoon en laptop voor zakelijk gebruik;
  • Standplaats is het hoofdkantoor van DOCK in Rotterdam, maar wij werken hybride; thuiswerken en/of op andere locaties werken is dus mogelijk.

Vragen en/of interesse?

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van der Sluis via 06-59935083. Reageren op deze vacature is mogelijk tot 15 augustus 2022.