Skip to content

Ondersteuner accounthouder Amsterdam

RemoteNederland, Noord-Holland, Verschillende stedenDOCK Service

Functieomschrijving

Ondersteuner accountmanager Amsterdam, 32 uur:

Ben jij dienstverlenend ingesteld? Hou je van aanpakken? Ben je ondernemend en van alle markten thuis? Lees dan verder!

Over de functie

Op dit moment zitten we midden in de transitie naar zelforganiserende teams. Om de handelingssnelheid van de teams in de wijk te vergroten, wordt een middenveld gevormd met nieuwe functies zoals accounthouders, programmamanagers, projectontwikkelaars, adviseurs en teamcoaches. De accounthouders van DOCK zijn verantwoordelijk voor de gecontracteerde opdrachten en nog te contracteren opdrachten en vormen hiermee de commerciële kracht van DOCK. Als ondersteuner ben je de steun en toeverlaat van onze accounthouders samen met een collega en onze controller. Ook heb je een verbindende rol naar en werk je samen met de teams. De functie is tijdelijk en in principe voor de periode van 1 jaar.

Wie zoeken wij?

Je hebt een sterk organiserend, ontwikkelend én verbindend vermogen. Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en hebt ervaring met het schrijven van offertes, subsidieaanvragen en verantwoordingen. Je kent het brede welzijnswerk en voelt je verbonden met de visie en missie van DOCK. Je staat stevig in je schoenen en hebt durf om collega’s en opdrachtgevers achter hun broek aan te zitten. Je bent scherp op deadlines en je hebt oog voor details. Je hebt gevoel voor cijfers én taal. Je bent sterk communicatief ingesteld. We zijn in ontwikkeling en meedenken in processen is zeker gewenst.

Wat ga je doen?

  • Praktische en inhoudelijke ondersteuning proces totstandkoming offertes, opdrachten en subsidieaanvragen;
  • Schrijven en redigeren van offertes, subsidieaanvragen en inhoudelijke verantwoordingen;
  • Beheer opdrachtenregister (digitaal);
  • Accounthouders vertegenwoordigen in netwerkoverleggen;
  • Informeren en inhoudelijke ondersteunen collega’s over opdrachten, verantwoording en deadlines
  • Contact onderhouden met diverse betrokkenen (netwerkbeheer)

Vereisten

Wat vragen wij?

  • Hbo werk- en denkniveau;
  •  Kennis van én ervaring met het sociaal domein is een must;
  • Handigheid met Excel en Word;
  • Kennis van en inzicht in de administratieve processen is een pré
  • Een proactieve en flexibele houding;
  • Sterke mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, afwisselende functie in een dynamische omgeving met leuke collega’s;
  • Alle ruimte om jezelf als professional te ontwikkelen;
  • Een aanstelling voor 32 per week;
  • Een tijdelijk dienstverband van een jaar
  • Salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 9 (min. € 2. 989 - en max. € 4. 407-) bij een fulltime dienstverband;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het Individueel Keuzebudget, Loopbaanbudget, een collectieve zorgverzekering, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn en flexibele werktijden.

Geïnteresseerd?

Solliciteer vóór vrijdag 23 september via de sollicitatiebutton met je CV en motivatiebrief. De sollicitatieprocedure bestaat uit een gespreksronde en een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek. Je ontvangt zo spoedig mogelijk na de sluitingsdatum een terugkoppeling op jouw sollicitatie. De 1e gespreksrondes vinden plaats op vrijdag 30 september.

Vragen?

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je bellen met Frank van den Hoff via
06-289 03 916.