Skip to content

Functioneel Applicatie beheerder

RemoteNederland, Zuid-Holland, RotterdamDOCK Service

Functieomschrijving

Ben jij klantgericht en heb jij een dienstverlenende instelling? En wil jij onze professionals ondersteunen met het registreren van data? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Klinkt goed! Hoe ziet de functie er verder uit?

Als functioneel applicatiebeheerder binnen het team Data & Impact ben je verantwoordelijk voor het cliëntregistratiesysteem van DOCK. Je vormt de brug tussen de business (de sociaal werkers) en de techniek (leverancier). Je weet hoe het CRM-systeem de organisatie vooruit kan helpen en op basis hiervan stel je prioriteiten, stem je af met alle betrokkenen en draag je dit uit binnen de organisatie. Je bent in staat om met de ontwikkelaars in gesprek te gaan over het uit te voeren werk en hun werk te beoordelen en te accepteren. Hiervoor is affiniteit met/kennis van CRM-systemen gewenst. Je houdt regie op implementatie en doorontwikkeling.

Doel van de functie

Het beheer van het CRM-systeem van DOCK (Central Station) zodat registratie en monitoring wordt uitgevoerd conform de prestatie-eisen van de opdrachten, de teams zelfstandig en gebruiksvriendelijk kunnen werken en het systeem efficiënt en effectief is ingericht. Ook het inrichten van dit systeem zodat we zelf de data kunnen gebruiken om ons te blijven ontwikkelen en data binnen DOCK over de verschillende regio’s vergeleken kunnen worden waardoor we een sterk verhaal hebben richting opdrachtgever. Dit werk vormt de basis voor het verwerken van data van bewoners in de organisatie.

Vereisten

Wat ga je doen?

  • Inrichten en onderhouden van het CRM-systeem, waaronder gedeeltelijk (functioneel) applicatiebeheer;
  • Verdere implementatie van het systeem d.m.v. testen van het systeem, acceptatierondes, inloopspreekuren, trainingen organiseren en geven;
  • Behoeftes ophalen over hoe het systeem beter ingericht en makkelijker gebruikt kan worden en vervolgens adviseren over hoe deze ingevuld kunnen worden;
  • Training en ondersteuning van key-users (aandachtsfunctionarissen registratie);
  • Helpdeskfunctie voor complexere registratievragen (op systeemtechnisch vlak);
  • Je helpt mee met de verdere verwerking van de data uit het CRM-systeem, zodat dit gebruikt kan worden door de collega’s uit het primaire proces.

Organisatorische positie

Als functioneel applicatiebeheerder ben je onderdeel van team Data & Impact, bestaande uit data-adviseurs, data-analisten en een administratief medewerker (waar je tevens intensief contact mee hebt voor de helpdeskfunctie). Verder werk je nauw samen met de leverancier van Central Station.

Wat vragen wij?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent klantgericht en hebt een dienstverlenende instelling;
  • Je hebt ervaring en/of affiniteit met registratie en systemen;
  • Je werkt analytisch, planmatig en zorgvuldig;
  • Je kunt goed kunnen schakelen tussen de verschillende niveaus (operationeel, tactisch en strategisch) binnen DOCK;
  • Je bent nieuwsgierig, reflectief en hebt een lerende en open houding;
  • Je bent proactief richting gebruikers van het systeem.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, afwisselende functie in een dynamische omgeving met leuke collega’s;
  • Een functie voor 36 uur per week bij een betekenisvolle organisatie;
  • Salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 9 (min. € 2.956,- en max. € 4.358,- bruto p/m);
  • DOCK biedt een individueel keuzebudget van 21% bovenop het bruto jaarsalaris ter compensatie van vakantiegeld, 13e maand en bovenwettelijke vakantiedagen;
  • Prima studie- en ontwikkelingsfaciliteiten om jezelf als professional verder te ontwikkelen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals korting op je zorgverzekering, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn, flexibele werktijden en een mobiele telefoon en laptop voor zakelijk gebruik;
  • Standplaats is in overleg.

Vragen en/of interesse?

Voor meer informatie kun je bellen met Sandra van der Sluis via 06-59935083.