Skip to content

Financieel Administrateur (32-36 uur)

Nederland, Zuid-Holland, ServiceDOCK Service

Functieomschrijving

Sta jij voor je 1ste of 2de stap in je carrière en ben je op zoek naar een afwisselende financieel administratieve uitdaging? Ben jij klantgericht, accuraat en heb je (stage) ervaring op het gebied van financiële administratie? Dan is dit jouw kans! Wij zoeken een Financieel administrateur die per direct het team komt versterken. Ga jij de uitdaging aan?

Over de functie  

Als Financieel administrateur ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een goed lopende financiële administratie. Vanuit het servicebureau in Rotterdam ben jij het eerste aanspreekpunt voor de business controller voor de gebieden Amsterdam centrum en Amstel & Zaan. Je controleert de verwerking van de financiële gegevens, beheert de tussenrekeningen, verzorgt de vaste activa administratie en je zorgt voor diverse interne doorboekingen zoals ICT en personeelskosten. 

Wie zoeken wij?

Je staat aan het begin van je carrière en je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je hebt (stage) ervaring met subsidies en data-analyse en bent communicatief vaardig en een echte teamplayer. Jij staat stevig in je schoenen en houdt van aanpakken! Het team is in ontwikkeling en meedenken in processen is zeker gewenst.  

Wat ga je doen?

  • Je verwerkt financiële gegevens en je stelt informatie beschikbaar;
  • Je beheert de tussenrekeningen en verzorgt de vaste activa administratie;
  • Je verzorgt de periodieke boekingen zoals interne doorbelastingen van personeelslasten, ICT-kosten, etc.;
  • Je maakt periodiek rapportages en ad hoc analyses van financiële aard;
  • Je verstrekt op verzoek mondeling en/of schriftelijk informatie uit de financiële administratie aan de business controller, managers en eventuele externe stakeholders;
  • Je verzamelt gegevens voor het opstellen van de jaarrekening en periodieke financiële overzichten.

Vereisten

Wat vragen wij?

  • Een afgeronde hbo-opleiding of een afgeronde mbo-opleiding met een aansluitende werkervaring op financieel administratief gebied;
  • Kennis van de toepassing van relevante (financiële) applicaties en automatiseringspakketten;
  • Kennis van en inzicht in de administratieve processen en inrichting van de afdeling(en), alsmede in (het begrippenkader van) de administratieve organisatie;
  • Een betrouwbare professional met verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Sterke mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Een proactieve en flexibele houding;
  • Voorwaarde voor indiensttreding is dat een actuele Verklaring Omtrent het Gedrag aangevraagd en toegekend wordt.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, zelfstandige functie in een dynamische omgeving met leuke collega’s;
  • Werken met systemen als Power BI en AFAS;
  • Alle ruimte om jezelf als professional te ontwikkelen binnen onze lerende organisatie met ruim 700 collega’s;
  • Een aanstelling voor 32-36 uur per week;
  • Een tijdelijk dienstverband van één jaar met de intentie tot verlenging;
  • Salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 7 (min. € 2.593,- en max. 3.621,-) bij een fulltime dienstverband;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het Individueel Keuzebudget, Loopbaanbudget, korting op je zorgverzekering, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn en flexibele werktijden.

Over DOCK

DOCK is een welzijnsorganisatie. Iedereen wil zich zo gelukkig en nuttig mogelijk voelen. Dat lukt niet altijd vanzelf. DOCK geeft in steden bewoners, groepen en buurten kracht. DOCK werkt altijd met bewoners en doet niets alleen. In buurten, steden en landelijk zoekt DOCK partners die voor bewoners van waarde zijn. Van huisarts tot sportclub, van wijkagent tot woningbouwvereniging en van buurtsupermarkt tot zorgverzekeraar. Voor een duurzame samenwerking op basis van vertrouwen. Zo ontstaat een samenleving met samenhang. Waar iedereen bij hoort en aan bijdraagt.

Geïnteresseerd?

Solliciteer  via de sollicitatiebutton. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes en een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek.

Vragen?

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Ronald Kruk, hoofd financiële administratie via telefoonnummer 06- 59947500.